Kontakt os

HAR DU SPØRGSMÅL TIL KØB/SALG AF BILLETTER?

Du kan finde svar på de fleste spørgsmål i vores FAQ her, hvor du også kan skrive til os ved at trykke på "Kontakt os".

Ønsker du at købe billetter eller har du spørgsmål, der omhandler allerede købte billetter, så skal du kontakte vores Servicecenter på tlf. 70 15 65 65 (mandag - fredag: 10.00 - 17.00).

På nogle tidspunkter af dagen får vi flere opkald end andre, og selvom vi planlægger efter det, kan der alligevel opstå ventetid. Se i skemaet herunder, hvornår der er mindst risiko for ventetid.



Ticketmaster Danmark Erhvervsservice: 70 25 65 85 (mandag - fredag: 10.00 - 16.00).

Har du ikke købt billetter, men behøver generel information om spilledatoer, forestillinger osv., så benyt Ticketmaster Danmark Informationstelefon: 90 13 65 65 (mandag - fredag: 10.00 - 16.00). Bemærk: Denne service koster 3 kr. pr. minut samt eventuelt gebyr pålagt af dit teleselskab.

Ticketmaster.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os. Se vores e-mærke her.



ADMINISTRATION

Ticketmaster Danmark
Gammel Kongevej 60, 5. sal
1850 Frederiksberg C.

Bemærk: Ovenstående adresse er ikke et salgssted. Vi modtager derfor ikke kunder, og har ikke billetsalg til personligt fremmødte på adressen.

Administration: 38 48 15 50 (hverdage 10.00 - 16.00).
Email: servicecenter@ticketmaster.dk

A/S registreringsnummer: 240.787
CVR-nummer: 20309474
Etableringsår: 1991

KUN FOR ARRANGØRER!

Er du arrangør og ønsker at Ticketmaster Danmark skal forestå salg af billetter til dit arrangement, så kontakt venligst Ticketmaster Danmarks salgsafdeling på 38 48 15 50 (hverdage 10.00 - 16.00) eller sales@ticketmaster.dk.

Du kan også besøge vores hjemmeside for arrangører b2b.ticketmaster.dk/da